Op my see

Onverwags was jy net eendag daar. Twee siele wat op dieselfde golf gery het. Jou glimlag, die sterre in jou oë, die misterie rondom jou:
dit hou my steeds gevange.
Op my solo vlug, na wie weet waar, het jy my skuit kom skud.
Onverwags het die golwe stiller geword en tog was my see rowwer. Nuwe gevoelens het my binne gedring. Alles lyk nou anders. Die see om my het woestyn geword. Die vrae meer.
My siel voel skielik vasgevang tussen iets en niks.
Jy los my alleen soos jy stadig verby blits.
En ek wonder:
Waarom is jy eintlik hier verby ?
Wat is jou doel in my oop see ?
Is jy die een wat my sal kom bevry ?
En met al die vrae en wonder vergeet ek om met jou te praat. Deur al die twyfel en verwondering glip jy deur my vingers. Maar jou beeld is in my siel vasgepen;
steeds bly jy my aandster wat my rigting bepaal.

Lewer kommentaar

