Magneet

Ek wens ek het ‘n magneet gehad,
een wat jou stadig tot by my kan trek. Ek mis jou grappies
en die manier waarop jou neusie kreukel
Ek mis die klank van jou stem
wat soveel wysheid dra.
Wanneer die son in die oggend opkom, kan ek aan soveel kere dink wat jy my ‘n rede gegee het om op te staan.
Wanneer ek kyk na die maan se helder gloed,
dan onthou ek weer al die kattekwaad wat ons kon aanvang.
Maar al wat ek het is woorde.
Woorde wat ek kan onthou van jou.
Sagte woorde om jou te beskryf.
Al die sagte woorde waarmee jy my soms moet troos.
Want in ons ‘rat-race’ bestaan is dit afstand wat my magneetveld verklein. Maar jy is altyd in my gebede, want jy is te kosbaar vir my.

Lewer kommentaar

